Мета основного курсу Intel «Навчання для майбутнього» — допомогти вчителям розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів (http://v10.iteach.com.ua/)

четвер, 12 березня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме яка кількість і який вид оцінювання доречний, що потрібно винести на самооцінювання, що на взаємооцінювання. Велика кількість запропонованих форм оцінювання спочатку викликало бажання використати як можна більше, але згодом, уважніше опрацювавши запропоновані приклади оцінювання і відредагувавши до власних завдань, частина відпала сама собою. А ось внесення змін до плану проекту викликає деякі складнощі: всього так багато заплановано, що розумієш, що частину потрібно прибрати, впорядкувати, час систематизувати, але страва ще напівсира. Це тільки в мене таке відчуття?

Немає коментарів:

Дописати коментар