Мета основного курсу Intel «Навчання для майбутнього» — допомогти вчителям розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів (http://v10.iteach.com.ua/)

понеділок, 16 березня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Використання інструментів для самооцінювання та взаємооцінювання займають важливе місце для самоспрямування учнів себе у навчанні. Я в своєму проекті майже до кожного завдання учням підібрала контрольні списки або організаційні діаграми. Вміння критично підходити до власних робіт і до робіт інших одна із навичок, яку повинна мати людина у 21 столітті

Немає коментарів:

Дописати коментар